MySims Kingdom
King Roland is a king with a conundrum and he needs your help. Life in the kingdom has taken a downturn of late and it seems just about everyone in the land has a problem that needs solving! The MySims franchise returns to Wii with MySims Kingdom - a new story-driven adventure that will test your powers of design and take you on a journey of limitless possibilities.
Your quest begins in the Capital, where King Roland laments the lack of anybody with the know-how to repair the crumbling buildings in his realm. This is where you step in as the wannabe hero of the hour! Interact with a whole host of MySims characters, explore numerous lands and create crazy contraptions in order to complete your brief. It’s not just a case of rebuilding the realm though – MySims Kingdom cleverly interweaves an array of tricky puzzles into the storyline, making it all the more satisfying when you tick off a task.
Whether it’s a case of tending to your pigs, building a new enclosure for the Forest Ranger or digging holes to get at that tempting treasure, using the Wii Remote allows you to complete your chores in a range of intuitive ways. And everything in MySims Kingdom is totally customizable, from your outfit to the world around you - allowing you to truly create the land of your dreams!