Pirates of the Caribbean: At World's End
Live and die by the sword! Pirates of the Caribbean: At World’s End is inspired by the events, environments and characters surrounding the second and third instalments of the Pirates of the Caribbean franchise. Players must demonstrate their cunning, swashbuckling creativity and swordsmanship as they encounter all manner of crazed pirates and cursed creatures in treacherous, exotic locations. Play as the eccentric Captain Jack Sparrow, Will Turner and Elizabeth Swann to prevent Jack’s dark past from catching up with him.
Enjoy sword-assisted acrobatics, adaptive combat and classical duelling in unique gameplay. Use the Wii Remote as your sword: wave it horizontally for a light sword attack or vertically for a heavy sword attack! Combine the two with a forward thrust for a powerful combo. You can also grab your opponents by shaking the Nunchuk.
Experience the Pirates of the Caribbean world in never-before-seen detail, going beyond the films’ events and storylines to introduce new locations, an extended story, legendary pirates and a unique ending.