Fresh from his work on King Kong, acclaimed game designer Michel Ancel returns to revive Rayman. The eponymous icon is still lacking limbs, but has gained some funky new moves thanks to a control scheme built around the Wii’s innovative controls.
Promising to be the zaniest Rayman adventure yet, Raving Rabbids sees our hapless hero imprisoned by a mad horde of bunnies that have been underground for centuries, plotting an invasion to take over the world. To save the land and its inhabitants, Rayman will need to get the Rabbids on his side and put an end to the plans of their crazy emperor.