Download versions of Wii software
Play classic Wii games just as you remember them, or discover great games you might have missed, in these downloadable titles.
There’s no need to jump into Wii Mode before launching these titles: just launch them from the Wii U Menu and you’ll be in the game in no time!
You can choose to display the game on just the TV or on both TV and Wii U GamePad. The GamePad sensor bar works with games that use the Wii Remote’s pointer function, so you can play all your favourites on the small screen!
Games that are compatible with the Classic Controller Pro can be played with just the Wii U GamePad: perfect for total immersion.