Boost your brain and relieve stress through 25 Visual, Memory, Logic, Math, and Focus mini-games.
Compare yourself with friends and family by letting your own customized Mii challenge their brains in 3 delirious multiplayer modes. Show them who is the boss!
Thanks to the special Kid Test and Senior Test modes, you can gather people of all generations around the game.