Word Searcher
You’ll need a sharp eye and a quick mind to complete these 100 themed word search puzzles. Word Searcher contains fun words from multiple categories including anatomy, world cities and U.S. Presidents. Packed with a huge assortment of subjects to choose from, there’s sure to be a puzzle anyone will enjoy. Help improve your vocabulary, memory and problem-solving skills with these addictive puzzles. Keep track of, and try to beat your own times again and again as words are scrambled every time you play. Get your thinking cap on and conquer all 100 today!Screen text available in English, French, Italian and German.