World of Goo is an award-winning physics-based puzzle/construction game made entirely by two guys. Grab living, squirming, talking globs of goo to build structures, bridges, cannonballs, zeppelins, and giant tongues. The millions of Goo Balls that live in the beautiful World of Goo are curious to explore - but they don't know they are in a game, or that they are extremely delicious.World of Goo Corporation is contractually obligated to state that everyone is a winner and is enthusiastic to celebrate everyone's goo building opportunities equally.