My many experiments failed to reveal anything about this peculiar ghost energy! It didn't react to cold or heat; I tried poking it with iron, pouring it on rubber... I may have even dipped my morning doughnut in it... All to no effect!
But then, a breakthrough! I was restoring my scientific gusto with an exquisite cup of coffee – a Lunoman Greenie blend from Evershade Valley – when a stealthy ghost snuck up behind me. In my shock, I spilled the entire cup of joe into a vial of the ghost energy and...it reacted instantly!
The ghost energy quickly began changing colour, adopting the same green as my finely brewed beverage! After a bit it also gained viscosity, and now it appears to have stablised into an entirely new element!