18th September, 2008 – Believe it or not, Christmas is just around the corner which means the time for gift shopping is almost upon us! Nintendo makes picking the right gift easy with its new Nintendo DS Lite bundles, set to ensure the entire family is suitably entertained over the festive season.
The new official bundles have been created to make sure all newcomers to the world of Nintendo have the widest possible choice and the best and most enjoyable entry experience possible. Ideal for all, these bundles will make sure even the most difficult family and friends can be catered for!
So whether it’s a gift for a dog lover, someone who gets pleasure from their brains being trained or a fanatic of classic gaming, Nintendo has something to suit everyone’s tastes, making Christmas gifting less stressful and more delightful for all!