From today, you can watch at the official Wii Fit website a series of interviews with health and fitness experts. Dr. Klaus Pfeifer and Dr. Alfred Rütten from the Institute of Sports Science and Sport at the University of Erlangen-Nuremberg in Germany talk about the positive effects of good posture and the importance of regular exercise.
To watch the videos, select one of the three categories on the left hand side of the official website (Know Your Own Physique, Train Yourself or Keep Track of Your Progress), then mouse-over the animated Wii Balance Board and select Interviews and Insights from the menu.