Hit the slopes and enjoy life in a winter wonderland with Family Ski. The hills and mountains of Happy Ski Resort are the perfect place to hang out, relax and take in the sights or compete in a variety of fun challenges.
In Family Ski, you’ll use the Wii Remote and Nunchuk controllers as your poles as you slash down the mountain or casually visit less-travelled paths in the resort. Those who own the Wii Balance Board can use it to heighten the skiing experience. With it, you’ll use your body movements to go from side-to-side as you make your way down the incline. Whether you’re in an intense race or casually making your way downhill, you’ll feel the thrill of skiing with the Board under your feet.
For more information on Family Ski, including details on its multiplayer and customisation features, visit the game’s official website.