Sharpen your reflexes and face your destiny as Naruto and co. unleash their ninja skills on Nintendo DS! Naruto: Ninja Destiny – European Version invites you to fight as more than 15 characters from the Naruto universe and hone your combat skills in fast-paced 3D battles.
With Story, Arcade and Free modes, and the option of challenging friends in multi-player duels, Naruto: Ninja Destiny is as action-packed as the anime series that inspired it. Use the Touch Screen to activate special items like protective armour or a health boost as you fight, and sharpen your ninja abilities as you try to restore peace between Naruto’s village of Hidden Leaf and the people of Hidden Sand.
Get your hands on Naruto: Ninja Destiny – European Version and become a master of martial arts on Nintendo DS!