Put your creative talents to the test and see if you can conjure up a perplexing puzzle that fits this month‘s contest theme of "Fairytales". This time around we're asking you to use childhood stories full of princesses, witches, magic and heroes for inspiration. Just pick a thread from any fairy-based yarn and, like magic, your puzzle idea is bound to form! The contest runs from January 1st through to January 21st, so best get your thinking caps on.
The winning puzzles from December's contest will be made available for download from January 21st, and don't forget that new Puzzle Packs are made available for download every Friday! For details on how to enter the Picross 3D contests and download Puzzle Packs, follow the simple instructions here.