Join the Tomodachi Life Friendship Fiesta from 30th July until 9th August
20th July, 2015 – Every day brings new surprises in Tomodachi Life, the quirky game for the Nintendo 3DS family of systems that gets better the more friends and family members you bring into it as Mii characters. And with more than 1.5 million sales in Europe alone, the population of Mii friends just keeps on growing! So with 30th July a celebration of friendship all over the world, Nintendo of Europe is inviting you to join the Tomodachi Life Friendship Fiesta celebrations from 30th July until 9th August, with a host of fun activities for Nintendo 3DS system owners.
On that same website you’ll also find the Mii Personality Test: a customised version of the personality setup feature in Tomodachi Life, this lets you discover which of the colourful personality types your lookalike Mii could have in the game through a series of fun questions and situations. Why not invite your friends to find out what personality type they are, too?
From 30th July until 9th August, celebrate friendship all over the world with a variety of fun activities using your Nintendo 3DS in the Tomodachi Life Friendship Fiesta.