More than 60 quality indie games are confirmed for Nintendo Switch this year alone, and many games take advantage of unique Nintendo Switch features, including multiple play modes (TV mode, handheld mode, tabletop mode), flexible control options, local and online multiplayer*, and innovative Joy-Con functionality like HD rumble. In a Nintendo Switch Nindies Showcase video, Nintendo highlighted some of these games that are in development.
Nintendo Switch launches across Europe on 3rd March. For more information about the new console, visit our official Nintendo Switch website.