Prepare for a cap-tivating journey at our official Super Mario Odyssey teaser site!
In Super Mario Odyssey, coming exclusively to Nintendo Switch on October 27th, you’ll embark on a new journey through unknown worlds, running and jumping through huge 3D landscapes in the first sandbox-style game since Super Mario Sunshine!
Hop, skip and jump your way over to our official Super Mario Odyssey teaser site to get a sneak peek at what’s to come.