Find out more at our official Nintendo Switch website.
Take a look at a bunch of the games out now and on the way in our Nintendo Switch games section, including The Legend of Zelda: Breath of the Wild, 1-2-Switch, Mario Kart 8 Deluxe and Splatoon 2!