Fortnite Season 6 – available now!
Fortnite Season 6 is here and it’s full of frights and delights! Jump in now on your Nintendo Switch and start playing. With every new season comes new locations, new gameplay items, a new Battle Pass and more!
You can explore a Haunted Castle, discover the power of Shadow Stones, and face new heights on the Floating Island.
A new Season means a new Battle Pass, packed with over 100 new rewards. It’s available right now in-game for 950 V-Bucks. Purchasing the Battle Pass will instantly unlock two exclusive outfits, Calamity and DJ Yonder.
You can then continue to play to level up and earn up to 100 rewards worth over 25,000 V-Bucks. A new type of cosmetic has been added to this Season’s Battle Pass: Pets! These passive companions are always by your side, reacting to different situations you find yourself in.