New Pokémon and more locations now available in New Pokémon Snap
Hop back into NEO-ONE and continue your exploration of the Lental region with New Pokémon Snap’s free update*, out now on Nintendo Switch!
Explore three new areas to witness never-before seen Pokémon behaviours and get up close and personal with new Pokémon.
These three areas are also home to Pokémon that you won’t find elsewhere. Explore them to complete your Photodex and don’t forget to visit Professor Mirror’s lab to share your new masterpieces with the world**!
Embark on a photographic adventure in New Pokémon Snap, out now on Nintendo Switch.