Promise Mascot Agency – April 10th
Coming soon to Nintendo Switch, explore an abandoned alien planet, find harmony in contemplative puzzles, defend a school from invaders and more! Check out this selection of games launching in April, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
It’s up to disgraced Yakuza lieutenant, Michi, to turn the bankrupt Promise Mascot Agency into a profitable enterprise. In this open-world narrative adventure from the creators of Paradise Killer, explore a cursed town, recruit new mascots and solve the mystery of your exile!
Bios is on a quest to reunite with his beloved after becoming stranded on a distant alien planet with his Hoverboard in Star Overdrive. Solve creative puzzles, fight formidable foes, explore a massive open world and survive against all odds! Are you ready to hover to victory?
Conduct the magical Tempopo to rescue Hana’s garden of musical flowers, in this contemplative puzzle game from the makers of Unpacking and Assault Android Cactus+. Build your own melodic garden with the flowers you rescue and enjoy a unique musical performance!
Dive into the enchanting worlds of two JRPGs that have captured the hearts of gamers in LUNAR Remastered Collection. This definitive remastered edition features enhanced graphics, audio and quality-of-life improvements to satisfy your hunger for 90s nostalgia!
From the creators of Danganronpa, The Hundred Line -Last Defense Academy- sees Takumi’s peaceful life shattered as he’s forced to transfer to a school whose students’ objective is to defend it for 100 days against the oncoming enemy and save humanity!
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch in the near future! Check out everything that’s releasing this April.