Upcoming Nintendo Switch games – February 2025
Coming soon to Nintendo Switch, build your own legendary empire, rediscover three more Lara Croft classics, dive into a world of card battles and more! Check out this selection of games launching in February, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
Join forces with the psychic Director of the Urban Myth Dissolution Center and solve a variety of cases involving cursed relics, rental properties with shady histories, and dimensional anomalies. Monstrous oddities and otherworldly planes abound in this occult mystery adventure game!
Delve into Tomb Raider IV-VI Remastered and rediscover three of Lara Croft’s classic adventures! Explore a lost Egyptian tomb and unleash the powers of a god, go on the run to uncover a sinister conspiracy while trying to clear Lara’s name, or learn about secrets from the past and shed light on the mystery of her disappearance.
From the creator of Coffee Talk and What Comes After comes Afterlove EP, a slice-of-life adventure set in modern Jakarta about love, loss and finding your own way forward. Step into the shoes of Rama, a young musician struggling to move on after the loss of his girlfriend, and determine the path that his life takes.
The Daybreak saga continues with The Legend of Heroes: Trails through Daybreak II! Explore the world of the Calvard Republic in this expansive RPG, featuring a wealth of characters, in-depth combat across two unique styles of battle – one turn-based, the other real-time – and story chapters that can be tackled in any order you choose.
A visual novel invoking the spirit of classic Japanese PC titles, Stories from Sol: The Gun-Dog sees you take on the role of a security officer attempting to save their ship from an unknown assailant. As paranoia, conspiracies and vendettas break out amongst the crew and camaraderie falls apart, can you overcome the challenges that await?
Unleash the power of the cards in Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION with over a dozen classic games from the series in one package – including games previously unreleased outside of Japan! Build your deck of monsters, summon them to the battlefield against opponents from the original anime and even take on players from around the world online.
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch in the near future! Check out everything that’s releasing this February.