Start a free 7-day trial today!
If automatic renewal is set, once your free 7-day trial is over, your membership will be renewed via the automatic purchase of an individual 1-month (30 day) membership. If you do not wish to purchase a membership, you can terminate automatic renewal during the free trial and will not be charged.
Already have an Individual Membership but want a Family Membership instead? Starting from October 1st 2019, the remaining days of your Individual Membership will count towards a discount* when you purchase a Family Membership**. More details, such as discount rates, will be available on the product information page at a later date.
If you purchase or redeem a new Family Membership, automatic renewal will be terminated for any Individual Membership plan that is active for you or members of your Family Group. However, automatic renewal will not be terminated for any user who already had an Individual Membership plan or Family Membership with automatic renewal before they became a member of a previously established Family Group. For example, if a user has an Individual Membership plan, and then joins a Family Group, they will still need to terminate their Individual Membership plan.