Game Reading Error
If your console has a problem reading games, this can sometimes be solved by performing some simple checks, however, it may be that the console has a fault that may or may not be covered by the warranty.
If you’ve tried all of these steps and the problem persists, your console needs to be sent to our Repair Centre to be serviced.