Information
Important: It may take up to four weeks for Gold Points to be added after the membership is purchased or renewed.
Purchases or renewals of memberships made outside this timeframe do not qualify for Gold Points.
If you have not received your My Nintendo Gold Points and you have confirmed that your purchase is eligible and that four weeks have passed since you made the purchase, please contact us for additional support.