Next, do you want to move all of your download software during the transfer?
Please note: the Nintendo 3DS system that data is being transferred from is referred to as the ‘source' system. The New Nintendo 3DS system/New Nintendo 2DS XL that data is being transferred to is referred to as the ‘target' system.