Announcement Regarding the Discontinuation of Online Play (Steel Diver: Sub Wars)
Starting on 4 September 2023, we performed emergency maintenance for Steel Diver: Sub Wars, which was released on 14 February 2014 for Nintendo 3DS. Unfortunately, we have made the difficult decision to discontinue the game’s online services after being unable to restore them.