Save data backup
To back up save data, select a title on the HOME Menu, touch the arrow at the bottom of the Touch Screen, then select SAVE DATA BACKUP.
If software is not compatible with this feature, the arrow leading to this option will not appear, but save data can still be backed up when the software is deleted from the system.
For more details, please refer to the System Settings electronic manual by selecting the System Settings icon on the HOME Menu and touching MANUAL.