Update for players of Nintendo Badge Arcade – Update April 2024
In conjunction with the discontinuation of online services for Nintendo 3DS software, service for all features of Nintendo Badge Arcade has also ended.
Please note that badge data for decorating the HOME Menu is saved as additional data to the SD card. If data is lost due to the SD card malfunctioning or to some other reason, it is not possible to restore badge data after the end of services on 8 April 2024.
We sincerely thank Nintendo Badge Arcade users for supporting the software for so long and apologise for any inconvenience.