Error Message: "This page cannot be displayed. Please try again from the beginning."
Steps for when the message "This page cannot be displayed. Please try again from the beginning. Note: Do not use the "back" button on your browser" appears on accounts.nintendo.com.
Clear the browser’s cache on the device that you’re using.
4. Select the Forgot your password? link to have a new email sent. Select the link in the email to try again.