Information
Select the sign-in method you want to use.
1. Select the social network service you would like to sign up with (Google, Apple).
2. Enter your sign-in information if needed. Review the site’s terms and, if you agree to them, proceed to create your account.
Select Continue.
7. A verification code will be sent to the email address you provided. When you receive the email, enter the code into the "Verification code" field and select Confirm.
6. Choose whether you want to receive promotional emails, then select Confirm & Register.
Enter the child's information into the following fields:
7. You're done! Your child's account has been created. Share its sign-in information with your child.
You can also use Parental Controls to apply restrictions on account activity such as online purchases.
Select Create a new account.
2. Follow the instructions for creating a new account for a user aged 16 or older.