FAQ
We apologise for any inconvenience caused and will continue working to safeguard our platforms and our customers’ data.
Can my Nintendo Network ID still be used to sign in on Nintendo 3DS systems or Wii U consoles?
Yes, a Nintendo Network ID can still be used to sign in on a Nintendo 3DS system and/or a Wii U console.