MP3 Player
The Nintendo MP3 Player is not much larger than a Game Boy Advance Game Pak and is inserted into the Game Boy Advance Slot on the Nintendo DS. It uses standard SD cards to save music.
With the aid of a PC, an appropriate program and an SD card reader, you can save music in MP3 format to an SD card and play it back on the Nintendo DS system with the Nintendo MP3 player.