Nintendo Wi-Fi USB Connector
The Nintendo Wi-Fi USB Connector enables you to connect the Nintendo DS to the Internet via a PC. You can use this to play Nintendo DS games that have been especially designed for the Nintendo Wi-Fi Connection online.
In order to use the Nintendo Wi-Fi USB Connector the PC must use Windows XP (at least Service Pack 2) and have an active broadband Internet connection.
A driver CD is enclosed with the Nintendo Wi-Fi USB Connector and can be used to install the relevant driver software onto the PC automatically.