Nintendo Wireless Keyboard
This keyboard has been made to work with the software Learn With Pokémon: Typing Adventure. However, in case you want to use this keyboard with another product (hardware or software), you might find that certain keys function differently. Take a look at the following list for information on the key combinations (PDF, 154 kB) .
For more information on the title, please visit our Learn With Pokémon: Typing Adventure gamepage.