Data Management
Please Note: The "Data Management" setting will not be displayed until you connect online and enter the Nintendo DSi Shop for the first time. After you have entered the Nintendo DSi Shop, "Data Management" will appear in System Settings Page 1.
Available from the Nintendo DSi System Settings menu, Data Management lets you copy and delete data from the system's memory or inserted SD Card.
You can copy software or save data from an SD Card over to the Nintendo DSi System Memory.
Data stored on the SD Card cannot be accessed directly by the Nintendo DSi. It must first be copied back to the System Memory before it can be used.
You can delete software or save data from the Nintendo DSi System Memory to free up more space.