Action Pad (dance mat)
The Nintendo GameCube Action Pad is enclosed in the original packaging of "Dancing Stage: Mario Mix" and can only be used with specially designed games. The use of the Action Pad varies with the type of game being played.
The Action Pad is connected to a controller connection socket. Please refer to the game's instructions for more information.