Certain Nintendo GameCube games have Dolby Surround or Dolby Pro Logic II Sound. This is transmitted via the stereo A/V cable enclosed in the original Nintendo GameCube packaging and can therefore be connected directly to an appropriate TV or Dolby Surround system.