Connection via stereo AV cable with scart plug
This connnection is only possible if the TV set has a scart input jack. This is usually located on the rear of the set (long, rectangular connection).
This direct connnection produces a better playing image and there is no need to seach for the channel. Stereo sound is also possible with this connection.
Stereo-AV cable: Black, wide cable with three differently coloured (yellow, white, red) plugs on one end and a Nintendo GameCube Analog AV Out plug on the other end.