Connection via stereo AV cable without scart plug
This direct connection produces a better playing image and there is no need to seach for the channel. Stereo sound is also possible with this connection.
Stereo AV cable: Black, wide cable with differently coloured (yellow, white, red) plugs on one end and a Nintendo GameCube Analog-AV-Out plug on the other.