Where Can I Purchase Additional Nintendo Labo Kits or Parts?
Did you know that it is possible to repair Toy-Con accessories? Click here for more information.
Click on your country/region below for more information regarding replacements in your area.
For other European countries, click here to contact your local Consumer Support.