Nintendo Sound Clock: Alarmo FAQ
Nintendo Sound Clock: Alarmo is an interactive alarm clock that’s designed to make waking up fun and add some Nintendo ambience to your home. It uses motion sensor technology to respond to your movements and features scenes from a variety of Nintendo games.
Once Nintendo Sound Clock: Alarmo expands into other retail locations, exactly which stores will it be sold in?
Please check with your local retailers once the availability of Nintendo Sound Clock: Alarmo is expanded in early 2025.
Does Nintendo Sound Clock: Alarmo work with Nintendo Switch or the successor console in any way?
Nintendo Sound Clock: Alarmo is a standalone product and does not interact with other devices.
Will Nintendo Sound Clock: Alarmo work with any size bed? What if the user shares the bed with another person or a pet? Can it track more than one sleeper?
New scenes will be added from Mario Kart 8 Deluxe and Animal Crossing: New Horizons some time after the release of Nintendo Sound Clock: Alarmo.
How do you power Nintendo Sound Clock: Alarmo? Does it contain a rechargeable battery?
No, there is no camera in Nintendo Sound Clock: Alarmo. Sleep is tracked without any camera-based monitoring.