A Course I Uploaded Seems to Have Disappeared. Where Did it Go? (Super Mario Maker 2)
To ensure that all players have a positive experience with our games, unfortunately we sometimes have to delete courses that don’t follow the guidelines outlined in Nintendo’s Code of Conduct.
Deleted content cannot be restored. Please make sure that you are following the guidelines in Nintendo’s Code of Conduct when posting courses or comments.