After-Sales Service Prices for France
Read the information in this article to learn about after-sales service prices for France.
After your product has been checked by our repair service and if the defect is not covered by the legal warranty or Nintendo's manufacturer guarantee - either because there is no proof of purchase, the product is too old or the damage is not covered by the warranty - you will receive a repair offer via email.