Situation not resolved
If the issue persists, follow any troubleshooting steps recommended by the device manufacturer.
Did this resolve the issue?If this information resolved your issue, then you’re all set! For information about Nintendo’s products, be sure to check out Nintendo's website for all the latest news.
Connect to a different Bluetooth audio device using our pairing steps and determine if the issue occurs.
If another Bluetooth audio device stays connected, then there may be an issue with the original device.