Download Code Is Lost or Missing - Retailer Code Receipt Lost or Missing
The information in this article can help you when your retailer receipt for a download code is lost or missing.
If you are still unable to locate the download code, you will need to purchase another one. Nintendo is not able to replace codes that have been lost, misplaced, or stolen.