Error Code: 2110-2900 through 2110-2999
You are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and you receive an error code between 2110-2900 and 2110-2999.
Restarting your network devices may resolve this issue if is caused by the devices being unresponsive. Ensure you wait until all network devices power back on again prior to performing a connection test on the Nintendo Switch console.
If the Nintendo Switch console is unable to obtain an IP address from the wireless router, manually entering the IP address, subnet mask and gateway into the console's settings may allow you to connect.
If you are connecting directly to a modem, you will need to power cycle the modem any time you switch between devices connected to the modem. If you are using a router, this is typically not required.