Error Code: 2160-8006, 2160-8007
You are unable to complete a connection test, and you receive the error code 2160-8006 or 2160-8007.
Hold the POWER Button down for three seconds, then select "Power Options", followed by "Restart". - Manually enter an alternate DNS.
Hold the POWER Button down for three seconds, then select "Power Options", followed by "Restart". - Power cycle your home network.