Error Message: "The Connection Is Unstable" (Splatoon 2)
You are disconnected while playing with others and receive the error message "The connection is unstable."
To restart the console, press the POWER Button for three seconds, and then select "Power Options," followed by "Restart." - Power cycle your home network.