Game Save Data is Missing or Cannot Be Read
When trying to start a game, you are unable to open a save file or the save file is missing.
If a user account has been deleted, all save data associated with that user will also be deleted and cannot be recovered. - Start the game or software application and select your save file.
If the issue persists, the console will need to come in for repair. Be sure to include any problematic game cards, or indicate with which downloaded software this issue is occurring.