How to Update ARMS
Ribbon Girl Freshening up lightens your heart and your feet. Ah, Spring! Increased air dash movement speed.
Misango Increased rush gauge fill rate when in red and blue spirit form to be equal to that of other characters.
Parabola Increased expansion rate while extending. No change to expansion during charge.
Springtron Specs improved thanks to a certain girl genius! Movement during a super charge has been greatly increased.
Misango Rush gauge now fills at a rate equal to other fighters during normal times.
Byte & Barq When jumping while on top of Barq, fixed an issue where a shockwave could be seen emanating from Byte as well.
Fixed an issue where, under certain conditions, the switch on Barq's head would stay pushed in.
Dr. Coyle Fixed an issue where, under certain conditions, extra ARMS would appear while firing ARMS.